Autor: Agat 2011-09-09 15:36:09
Ktoś kiedyś powiedział, że reklama jest dźwignią handlu. Praktycznie każdy miał kiedykolwiek styczność z reklamą, czy to w formie papierowej, formie wideo lub jakiejkolwiek innej. Reklama to potężne narzędzie.
Podobne wpisy:
Autor: Doda Tytuł: Ekspozytory zwrócą uwagę klientów na Twoje produktyReklama to nie tylko spot reklamowy czy ogłoszenie w gazecie. Równie ważną rolę spełnia również ciekawe wyeksponowanie produktu w sklepie. Zdarza się bowiem, że potencjalny klient dopiero na zakupach zauważy nasz produkt. Aby dobrze go w...
Zarówno wielkie korporacje jak i małe przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z ogromu możliwości jakie daje dobra kampania reklamowa. Gadżety reklamowe takie jak kubki z nadrukiem, czy odzież reklamowa, wgryzły się do naszego codziennego życia i stały się niemal naturalne. Niestety ciężko dziś znaleźć coś całkowicie czystego, wolnego od jakiejkolwiek formy marketingowej.
Funkcja reklamy jest prosta. Reklama ma przede wszystkim zachęcić konsumenta do wybrania konkretnej marki, czy umocnić pozycję firmy na rynku. Przez ostatnie kilkanaście lat reklama ewoluowała do takiego stopnia, że z małej sugestii w telewizji czy gazecie przeniosła się do życia codziennego.
Odzież reklamowa nie jest już zaskoczeniem czy brakiem gustu, kubki z nadrukiem znajdują się niemal w każdym domu, praktycznie każda osoba posiada jakieś gadżety reklamowe. To świadczy o potędze reklamy. Czy taki stan rzeczy jest zły? Ciężko to jednoznacznie ocenić.
Komercjalizacja czy nastawienie na kulturę masową stały się naturalne i tego niestety nie zmienimy. Wielu ludzi otwarcie krytykuje taki stan rzeczy, jednak jest też wielu zwolenników reklamy. Czy powinniśmy być sceptyczni? Niekoniecznie.
Korzyści z reklamy może wyciągnać każdy, nie tylko reklamodawca, lecz również zwykły człowiek, który w łatwy sposób może pozyskać darmowe gadżety reklamowe. Odzież reklamowa czy kubki z nadrukiem w niczym nie różnią się od swoich odpowiedników wolnych od reklam. .
Tagi: www.cecib.edu.pl, ,