Autor: Adams 2012-01-26 20:57:11
Grafika podłogowa to skuteczny chwyt marketingowy. drukarnie wielkoformatowe dają w tym temacie szerokie pole do popisu. Markety, sklepy oraz sieci handlowe wykorzystują ją do promowania produktów, poprzez umieszczenie jakiegoś artykułu w formie obrazu, na podłodze.
Podobne wpisy:
Autor: Tommi Tytuł: Ustawiony konkursJako dziennikarz jednego z największych dzienników w Polsce chciałbym wyrazić swoją dezaprobatę dla rozstrzygniętego niedawno konkursu na najciekawszą kampanię reklamową szkoły tańca. Uważam, że od początku konkurs był ustawiony. Dowodem na to są wyniki, które ukazały się w internecie na...
Ma to służyć zwiększeniu sprzedaży i pogłębieniu zainteresowania danym towarem lub całym sklepem. Grafika podłogowa jest popularna również w kinach, obiektach, salonach. Wszędzie tam, gdzie liczy się wychodzenie na przeciw oczekiwaniom klientów.
Dowodem na to są strzałki, stopy lub wskaźniki kierunków, które mają ułatwić drogę i usprawnić komunikację. Dzięki temu klient czuje się usatysfakcjonowany. Sprawia to również wrażenie lepszej organizacji danego miejsca.
Grafika podłogowa nie koliduje z ruchem na obiekcie. Jest zabezpieczona laminatem. Dzięki temu wzrasta jej odporność na uszkodzenia, a co najważniejsze posiada atest antypoślizgowy.
Jest ona trwałą formą reklamy, które może przedstawiać zupełnie wszystko. Można wybrać dowolny kształt, a także charakter takiej grafiki. Dużą popularnością cieszą się wyraziste wzory i mocne kolory.
Drukarnie wielkoformatowe umożliwiają dostosowanie reklamy do naszych potrzeb. Ale zajmują się one wydrukiem nie tylko reklam, lecz również oznaczeń, banerów, ulotek, kalendarzy, plakatów. Drukarnie wielkoformatowe tworzą również naklejki, np.
ostatnio popularna stała się naklejka dwustronna. Naklejka dwustronna sprawdza się bardziej w zaciszu domowym. Jest to forma dekoracji i aranżacji wnętrz.
Ale naklejka dwustronna może być również stosowana w różnych obiektach, na witrynach, czy oknach. .
Tagi: www.cecib.edu.pl, ,